dijous, 24 d’agost del 2017

Benvinguts a la meva cuina

Benviguts a la meva cuina

Les 100 receptes de La cuina de la Pilar.


Les teniu pel mateix ordre que estan en el llibre. Per tant és com si el tinguéssiu.
Només que entreu en la pàgina, teniu la barra de recerca, si voleu una recepta determinada, poseu el títol i se us obrirà i si voleu un idioma diferent, també teniu el traductor, només heu de posar l'idioma que voleu i la recepta us en sortirà en l'idioma triat.

Aquesta pàgina l'he feta per la meva família i la meva gent, aquests entraran amb total llibertat, encara que m'agradaria us féssiu seguidors, si no us en feu, tindreu igualment la pàgina oberta. Les persones que no conec, hauran de demanar-me entrada i les acceptaré sense cap mena de dubte, però com sabeu, he tingut algun problema amb la pàgina anterior i només pretenc que no em torni a passar una altra vegada.

També us dic, que si voleu copiar alguna recepta, les deixaré sense encriptar perquè ho pugueu fer i si no en sabeu o no us deixa el sistema, me la demaneu i us l'enviaré per correu electrònic.

Finalment dir-vos que dintre d'uns dies surt la versió en castellà del llibre La cuina de la Pilar, i que ja tinc en marxa el segon llibre que es dirà les receptes de la Pilar.
Res més, espero que gaudiu força de la meva cuina i gràcies a tothom per visitar-me i fer-me companyia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada